ازدواجی زندگی کو خوش گوار کیسے بنایا جائے؟ کرن جوہر نے طریقہ بتا دیا

 

بالی ووڈ کے نامور فلم ڈائریکٹر کرن جوہر کی شخصیت کسی ڈھکی چھپی نہیں، وہ نہ صرف کامیاب فیشن ڈیزائنر ہیں بلکہ کامیاب زندگی بسر کررہے ہیں۔

فلم ساز نے ریڈیو کے ایک پروگرام میں شرکت کی اور کالرز کے سوالات پر جواب دیے، ایک خاتون کالر نے کال کی اور بتایا کہ اُن کے دوسرے شوہر کی شکل و صورت سابق نامدار سے ملتی ہے جس کی وجہ سے وہ ماضی یاد آتا ہے اور زندگی اچھی نہیں گزر رہی۔

یہ بھی پڑھیں: کرن جوہر کے نومولود جڑواں بچوں کی تصاویر وائرل

کرن جوہر نے خاتون کو مشورہ دیا کہ ’آپ دونوں شوہروں کے درمیان موازانہ نہ کریں اور ماضی کو فراموش کرتے ہوئے نئے سفر کا آغاز کریں ، امید ہے اس کے بعد آپ کی زندگی بہت اچھے سے گزرے گی‘۔

ایک سوال کے جواب میں کرن جوہر  کا کہنا تھا کہ ’بالی ووڈ میں طلاق کے موضوع پر فلمیں اس لیے نہیں بنائی جاتیں کیونکہ یہ بہت دکھی موضوع ہے اور ہم فلموں کا اچھا اختتام چاہتے ہیں مگر کچھ ڈائریکٹرز نے اس معاملے پر بھی فلم بنائیں مگر میں بہت احتیاط سے کام لیتا ہوں‘۔

اسے بھی پڑھیں: بالی ووڈ کی بہت سی اداکارائیں ذہنی مریض ہیں، کرن جوہر

ایک اور کالر نے کرن جوہر سے سوال کیا کہ وہ اپنی عمر سے دس سال بڑی خاتون سے محبت کرتا ہے مگر ساتھ اس بات کا خوف بھی ہے کہ اظہار کرنے پر مذاق بن جائے گا۔

فلم ساز نے نوجوان لڑکے کو مشورہ دیا کہ  آپ خاتون کے پاس جاکر نتائج کی پروا کیے بغیر اپنے جذبات کا اظہار کریں اور اُن سے تمام تر صورتحال پر بات بھی کریں۔

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*