ایران، مسافرطیارہ گر کر تباہ، تمام افراد ہلاک

 

تفصیلات کے مطابق ایران کی نجی فضائی کمپنی آسمان ایئر لائنز کا بدقسمت اے ٹی آر 72 مسافر طیارہ اصفہان کے پہاڑی علاقے میں گر کر تباہ ہو گیا جس کے نتیجے میں جہاز میں سوار تمام افراد ہلاک ہوگئے ہیں، امدادی ٹیم کو جائے وقوعہ پر بھیج دیا گیا ہے تاہم خراب موسم کے باعث تاحال امدادی کاموں کا آغاز نہیں کیا جا سکا ہے۔

بین الااقوامی خبر رساں ایجنسی کے مطابق آسمان ایئرلائنز کے طیارے اے ٹی آر 72 نے صبح 5 بجے کے قریب تہران ایئرپورٹ سے یوسج کے لیے پرواز بھری تھی لیکن محض 20 منٹ بعد ہی جہاز کا کنٹرول ٹاور سے رابطہ منقطع ہو گیا تھا، بعد ازاں طیارے کی اصفہان کے شہر سمیرم میں گر کر تباہ ہونے کی اطلاعات موصول ہوئیں۔

آسمان ایئرلائن کے مطابق طیارہ اے ٹی آر 72 کی پرواز نمبر ای پی 3704 نے تہران سے یوسج کے لیے 4 بجکر 33 منٹ پر اُڑان بھری تھی اور کنٹرول ٹاور سے اس کا آخری رابطہ 5 بجکر 55 منٹ پر ہوا تھا، اُس وقت جہاز 16 ہزار 975 فٹ کی بلندی پر تھا اور نیچے کی طرف آرہا تھا۔

موسم کی خرابی کے باعث امدادی ہیلی کاپٹر جائے حادثے پر لینڈنگ نہ کرسکا چنانچہ صوبائی حکومت ریسکیو اداروں کے ساتھ مل کر بذریعہ روڈ جائے حادثہ جانے کی راہ نکالنے میں مصروف ہیں تاہم ابھی تک خاطر خواہ کامیابی حاصل نہیں کر پائے ہیں۔

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*