پاکستان نے کنٹرول لائن پر جارحیت کے بھارتی الزامات مسترد کردیئے

 

اسلام آباد: پاکستان نے لائن آف کنٹرول پر دراندزای اور بلااشتعال فائرنگ کے بھارتی الزامات مسترد کردیئے۔ترجمان دفتر خارجہ تسنیم اسلم نے ہفتہ وار بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ بھارت کی جانب سے کنٹرول لائن اور ورکنگ باؤنڈری پر دراندازی اور بلااشتعال فائرنگ کا ذمہ دار پاکستان کو ٹھہرانا درست نہیں جبکہ بھارت مسلسل جنگ بندی معاہدے کی خلاف ورزی کررہا ہے، پاکستان نے ایل او سی پر فائرنگ شروع نہیں کی اور ورکنگ باؤنڈری اور لائن آف کنٹرول پر صورتحال کا صرف جواب دے رہے ہیں ۔ انہوں نے کہا کہ عالمی برادری لائن آف کنٹرول کی صورت حال کو دیکھ رہی ہے جبکہ اقوام متحدہ کا گروپ معاملے کی تحقیقات کے لئے موجود ہے بھارت اسے تحقیقات کی اجازت دے۔ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان کشمیری عوام کی وکالت کرتا رہے گا اور کنٹرول لائن پر فائرنگ کرکے پاکستان کو مذاکرات کی میز پر نہیں لایا جاسکتا۔واضح رہے کہ بھارت نے کنٹرول لائن اور ورکنگ باؤنڈری پر غیر اعلانیہ جنگ چھیڑ دی ہے جبکہ کئی روز سے جاری بھارتی جارحیت کے نتیجے میں 13 افراد شہید اور 40 سے زائد زخمی ہوچکے ہیں۔

 

پاکستان نے کنٹرول لائن پر جارحیت کے بھارتی الزامات مسترد کردیئے

ویب ڈیسک 8 منٹ پہلے

اقوام متحدہ کا گروپ معاملے کی تحقیقات کے لئے موجود ہے بھارت اسے تحقیقات کی اجازت دے، ترجمان دفتر خارجہ فوٹو؛فائل

اسلام آباد: پاکستان نے لائن آف کنٹرول پر دراندزای اور بلااشتعال فائرنگ کے بھارتی الزامات مسترد کردیئے۔

ترجمان دفتر خارجہ تسنیم اسلم نے ہفتہ وار بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ بھارت کی جانب سے کنٹرول لائن اور ورکنگ باؤنڈری پر دراندازی اور بلااشتعال فائرنگ کا ذمہ دار پاکستان کو ٹھہرانا درست نہیں جبکہ بھارت مسلسل جنگ بندی معاہدے کی خلاف ورزی کررہا ہے، پاکستان نے ایل او سی پر فائرنگ شروع نہیں کی اور ورکنگ باؤنڈری اور لائن آف کنٹرول پر صورتحال کا صرف جواب دے رہے ہیں ۔ انہوں نے کہا کہ عالمی برادری لائن آف کنٹرول کی صورت حال کو دیکھ رہی ہے جبکہ اقوام متحدہ کا گروپ معاملے کی تحقیقات کے لئے موجود ہے بھارت اسے تحقیقات کی اجازت دے۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان کشمیری عوام کی وکالت کرتا رہے گا اور کنٹرول لائن پر فائرنگ کرکے پاکستان کو مذاکرات کی میز پر نہیں لایا جاسکتا۔

واضح رہے کہ بھارت نے کنٹرول لائن اور ورکنگ باؤنڈری پر غیر اعلانیہ جنگ چھیڑ دی ہے جبکہ کئی روز سے جاری بھارتی جارحیت کے نتیجے میں 13 افراد شہید اور 40 سے زائد زخمی ہوچکے ہیں۔

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.