امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو قطر میں اھم ترین فیصلے طالبان سے مذاکرات بے نتیجہ یا…. مزید تفسیلات کے لیے خبر پر کلک کریں

پومپیو امریکی فوجیوں کے انخلا سے قبل قطر میں طالبان مذاکرات کاروں سے ملاقات کریں گے دوھہ بادبان ٹی وی الرٹ
امریکی وزیر خارجہ مائک پومپیو قطر کے دارالحکومت دوحہ میں افغان حکومت اور طالبان سے علیحدہ علیحدہ مذاکرات کاروں سے ملاقات کرنے کے لئے تیار ہیں ، جو سفارت کاری کے لئے طالبان کا اڈہ ہے۔
امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو ہفتے کے روز قطر کے دارالحکومت دوحہ کے دورے کے دوران افغان حکومت اور طالبان دونوں کے مذاکرات کاروں سے ملاقات کریں گے۔
یہ اس وقت سامنے آیا جب صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی انتظامیہ اپنے صدارتی عہد کے آخری دنوں میں افغانستان سے امریکی فوجیوں کے انخلا میں تیزی لانے کے لئے کوشاں ہے ، جو 20 جنوری کو صدر منتخب ہونے والے جو بائیڈن کے افتتاح کے ساتھ اختتام پذیر ہوگی۔
امریکی فوج نے منگل کے روز اعلان کیا تھا کہ ٹرمپ 15 جنوری تک افغانستان میں امریکی فوجیوں کی تعداد 2 ہزار تک کم کردیں گے ، جس سے ملک میں صرف 2500 رہ جائیں گے۔ اگرچہ طالبان نے اس خبر کا خیرمقدم کیا ہے ، لیکن نیٹو کے اتحادیوں کا خیال ہے کہ جلد بازی سے امن عمل میں رکاوٹ پیدا ہوسکتی ہے۔
بائیڈن امریکی فوجیوں کی واپسی کا بھی خواہاں ہے
بائیڈن ، ایک نادر معاہدے کے تحت ، افغانستان جنگ کو ختم کرنے کے حامی بھی ہیں اگرچہ تجزیہ کاروں کا خیال ہے کہ وہ اس طرح کے ایک اہم ٹائم ٹیبل کی طرح شادی نہیں کریں گے۔
توقع کی جا رہی تھی کہ طالبان اور افغان حکومت کے مابین مارچ میں 29 فروری کو امریکہ اور اس گروپ نے طالبان کی سفارت کاری کے اڈے قطر میں ایک تاریخی معاہدے پر دستخط کرنے کے بعد مارچ میں شروع ہونے کی امید کی تھی۔

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*