تازہ تر ین

چین پاک ڈوئل ڈپلومہ پروگرام کی تقریب رونمائی چین پاکستان تعاون میں سنگ میل کی حیثیت رکھتی ہے

چین پاک ڈوئل ڈپلومہ پروگرام کی تقریب رونمائی چین پاکستان تعاون میں سنگ میل کی حیثیت رکھتی ہے

چین پاک ڈوئل ڈپلومہ پروگرام کے آغاز کی یاد میں چین اور پاکستان میں بیک وقت 12 مئی 24 کو ایک پروقار تقریب رونمائی کا انعقاد کیا گیا۔ پاکستان میں نیوٹیک کی میزبانی میں منعقد ہونے والی اس تقریب میں چین میں پاکستانی سفارت خانے، ٹینگ ایچ کیو، اور Guizhou ووکیشنل انسٹی ٹیوٹ سمیت معزز نمائندوں نے شرکت کی۔ یہ تقریب چین اور پاکستان کے درمیان تعاون میں ایک اہم سنگ میل کی علامت ہے۔

چین پاک ڈوئل ڈپلومہ پروگرام، جو عوامی جمہوریہ چین کے ذہن کی تخلیق ہے، کا مقصد پاکستان کے نوجوانوں کو جدید فنی تعلیم فراہم کرنے کے لیے معروف پاکستانی اداروں کے ساتھ شراکت داری قائم کرنا ہے۔ تین سالہ پروگرام نیوٹیک میں دو سال کی تربیت پر مشتمل ہے، اس کے بعد چین میں مکمل طور پر فنڈڈ اسکالرشپ کا ایک سال ہے۔

چین میں پاکستانی سفارتخانے نے پاکستانی طلباء کو معیاری تعلیم فراہم کرنے والے اس اقدام کی تعریف کی۔ تقریب کے دوران، نیوٹیک اور Guizhou انسٹی ٹیوٹ کے درمیان ایک ایم او یو پر دستخط کیے گئے، جو بگ ڈیٹا ٹیکنالوجی میں تین سالہ ڈپلومہ پروگرام کے آغاز کی علامت ہے۔

ٹینگ چین کے صدر اور نیوٹیک کے ڈائریکٹر آف سکلز نے اپنی تقاریر میں تعلیمی نصاب کو بین الاقوامی صنعت کی ضروریات سے ہم آہنگ کرتے ہوئے پاکستانی نوجوانوں کے روزگار کے مواقع بڑھانے کے لیے اس باہمی تعاون کے منصوبے کی بنیادی اہمیت پر زور دیا۔

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی مقبول خبریں


دلچسپ و عجیب

سائنس اور ٹیکنالوجی
No News Found.

ڈیفنس

تمام اشاعت کے جملہ حقوق بحق ادارہ محفوظ ہیں۔
Copyright © 2024 Baadban Tv. All Rights Reserved