تازہ تر ین

وفاقی وزیرِ اطلاعات عطا تارڑ نے کہا ہے کہ وزیرِ اعظم نے داسو حملے پر انکوائری کمیٹی تشکیل دے دی ہے

وفاقی وزیرِ اطلاعات عطا تارڑ نے کہا ہے کہ وزیرِ اعظم نے داسو حملے پر انکوائری کمیٹی تشکیل دے دی ہے، چینی باشندوں کی سیکیورٹی کو انتہائی سنجیدگی سے لیا جا رہا ہے۔

ایک بیان میں عطا تارڑ نے کہا کہ وزیرِ اعظم نے رپورٹ کی روشنی میں چند افسران کے خلاف کارروائی کا حکم دیا ہے، وزیرِ اعظم نے آر پی او ہزارہ ڈویژن کے خلاف کارروائی کا حکم دیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ڈی پی او اپر کوہستان ڈسٹرکٹ اور ڈی پی او لوئر کوہستان ڈسٹرکٹ کے خلاف کارروائی کی ہدایت کی گئی ہے۔

عطا تارڑ کا کہنا ہے کہ ڈائریکٹر سیکیورٹی داسو ہائیڈرو پاور پراجیکٹ اور کمانڈنٹ اسپیشل سیکیورٹی یونٹ کے پی کے کے خلاف کارروائی کا حکم دیا ہے۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ عالمی میڈیا پر پاکستانی معیشت کے بارے میں مثبت خبریں آرہی ہیں، تمام عالمی جریدے وزیرِ اعظم کی حکومت کی کارکردگی پر مثبت تجزیہ پیش کر رہے ہیں، ہماری حکومت آنے سے کاروباری افراد میں اعتماد بحال ہوا، ہم نے ملک کو دیوالیہ ہونے سے بچایا۔

وزیرِ داخلہ کی چینی شہریوں کی حفاظت کیلئے فول پروف اقدامات کی ہدایت

ان کا کہنا ہے کہ کچھ عناصر پاکستان کو ترقی کرتا نہیں دیکھ سکتے، ہم خطے میں امن چاہتے ہیں، اس خواہش کو کمزوری نہ سمجھا جائے، ہمارے حوصلے بلند ہیں کسی کو امن تباہ نہیں کرنے دیں گے۔

مسلم لیگ ن کے رہنما نے کہا کہ بلوم برگ نے پاکستان میں مہنگائی اور افراط زر میں کمی سے متعلق پیش گوئی کی، مقامی سرمایہ کاری میں بھی مثبت پیشرفت دیکھنے میں آ رہی ہے۔

عطا تارڑ کا کہنا ہے کہ بانی پی ٹی آئی کو جیل میں بڑی آسائشیں میسر ہیں، بشریٰ صاحبہ کو زہر دینے سے متعلق تمام خبریں رد ہو چکی ہیں، بشریٰ بی بی کے ڈاکٹر خود کہہ چکے ہیں کہ ان کی طبیعت بہتر ہے۔

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی مقبول خبریں


دلچسپ و عجیب

سائنس اور ٹیکنالوجی
No News Found.

ڈیفنس

تمام اشاعت کے جملہ حقوق بحق ادارہ محفوظ ہیں۔
Copyright © 2024 Baadban Tv. All Rights Reserved